woensdag 10 februari 2021

Zeg het met BLOEMEN

 


En daar is de mooie Rozenkaart met de schitterende ECD Paper Flowers die ik mocht ontwerpen.
Zoals jullie weten combineer ik graag al het leuks uit de ECD collecties waaronder de mooie 
ECD 1834 Scallop Insert -12-
ECD 1839 Window Folder Set -17-
ECD CS 158 Bear Hugs
ECD 1694 Fitted Fishtails
ECD 1786 Journal Edges
ECD 1812 PE Reinforcements 
ECD PB01 Reminiscence The Book 


Ze zijn met een veelzijdige insteek ontworpen zodat je verschillende bloemen ervan kan maken standaard...maarrr combineren van de sets maakt het werkelijk geweldig veelzijdig.
Dat was mijn idee hierachter... mooie bloemen samen inzetten voor nog meer variëteiten en dat geeft me een plezier.... en daar doen we het voor 14 febr. want dan is het 
VALENTIJN
Hoop dat vele aan de slag zijn gegaan of nu bij het zien van deze Warme Valentijn Groet denken dat wil ik ook maken,... en lukt het nu niet voor Valentijn, denk dan aan Moederdag, dat geeft je net wat meer tijd... maar ZEG HET MET BLOEMEN 



2 opmerkingen:

JanniedenButter zei

O Anita ik kijk mijn ogen uit bij je creatie!
Wat zijn je rozen weer superrrrrr mooi.
Het is net een schilderrijtje , geweldig.
Mooi ook zijn deze kleuren van de rozen.
Groetjes Jannie

Pouwla zei

Supermooi gedaan Anita! I love it!
Groetjes Pouwla.