donderdag 11 februari 2021

Planted with Love

 


Het 1ste wat ik gemaakt heb met de nieuwste ECD Sidekick Collectie is deze geweldig leuke 

Scallop Insert.. een set zo speels, en helemaal in mijn sfeertje... met de gave planten hanger .

Om het leuk aan te kleden heb ik de rechterpagina een extra rand gegeven, stansmal op papier, natrekken met potlood en voila.


ECD 1834 Scallop Insert -12-
ECD CS 215 Planted with Love
ECD 1839 Window Folder Set -17-
ECD PB01 Reminiscence The Book
ECD WT01 Washi Tape Reminiscence No.-1-
ECD 1812 PE Reinforcements Pack -2-


Mijn papier keuze is als basis altijd ECD Soft Finish Cardstock 240 gram, daar stans ik ook de leuke vogeltjes mee uit enz... en breng ze blenden met distress/oxide inkten op kleur.
Het schepje en de snoeischaar  maken deze sfeerpagina's wel extra leuk.
En de passende 4 sets aan stempels is geen keuze... ze zijn werkelijk te leuk hierbij 
maar jullie wisten al...ook op de kaart van toepassing....
Reinforcements, de blaadjes dus en dubbele ringetjes zijn onmisbaar met een functie !
Wens iedereen enorm veel plezier toe in de Sidekick.... mijn *MAATJE* hoor.



3 opmerkingen:

Jolanda Etman zei

Prachtig Anita

JanniedenButter zei

Dat ziet er weer leuk uit Anita!
Leuk zijn ook de planten hangers.
Groetjes Jannie

Trinastreasures zei

I love your double page. It is so inspiring. I can’t wait for my dies and stamps to come in. Hopefully Wednesday then I can play with the new ECD items as well.