vrijdag 12 februari 2021

Mapjes met tabjes



Sidekick met ditjes en datjes en heerlijke momentjes die je vast legt hierin en dat is nog leuker met de leukste stans sets die nu te koop zijn in je favoriete hobbyzaak.
In de Wave Pocket heb ik een Mapje met venster gemaakt en door die leuke tabjes en gecombineerd met mijn ECD Paper Flowers.... krijg je dan echt zoiets leuks...dus kijk even mee...


ECD 1839 SE _17- Window Folder Set
ECD 1840 SE -18- Wave Pocket 
ECD PB01 Reminiscence The Book 
ECD WT01 WashiTape
ECD CS 214 Paper Love 
ECD 1834 SE-12- Scallop Insert
ECD 1843 Florals -7- 


De basis gestanst uit het gave Reminiscence The Book die 2 diktes aan bladzijdes heeft... en ik heb de dunste gebruikt want dat werkt perfect.
Flink wat Paper Flowers Florals -7- gestanst en tja dan ga je schuiven voor een mooi plekje in die leuke mapje...... daarbij maak je gebruik van het Wasi Tape.... 


Ik heb het zo gemaakt dat er nog een foto met verhaaltje in past.... en ga je ook aan de slag, vergeet dat niet te genieten want dit is mega leuk...door div bind technieken kun je hem zo dik maken als jij wil.
Ik zeg, gewoon aan de slag.... en stop hem daarna in je pocket,..



Geen opmerkingen: