donderdag 25 februari 2021

Take Time ....

Vandaag maakte ik een bijzonder Warme Groet.....

Een waarvan ik stil word... hij moet heel bijzonder worden en iemands hart verwarmen.

De tijd,... een oudje van Elizabeth Craft Designs maar zo mooi.....

Bewerkt met inkt en een vleugje Wax....en hoe mooi combineert het met de ECD Paper Flowers

Kijk mee......heb wat stapjes op de foto gezet voor jullie...want de kleur techniek is nieuw... 


Men nemen Soft Finish Cardstock 240 gram-stansen de ECD 1773 Florals-1- en stansen de bloemen en bladerset 2 keer.
Nu heb ik mijn Derwent *Inktense* potloden erbij gepakt.
Een warme geel en oranje licht over het SFC heen met kleine rond draaiende beweging om daarna met een vochtig penseel uit te wassen. Dit even laten  drogen en de stap nog 1 a 2 x herhalen tot je een mooi resultaat heb.  

Uit de 2de Paper Flower Collectie heb ik de 2 witte bloemen gestanst,... en de hartjes, dit is een stansje met rondjes,... (begin maart weer leverbaar als alles meezit)

De vierkanten kaart is 14/14 cm en erop het mooie ECD 1780 Ornament, die ik in delen verknipt heb om hem anders te gebruiken....links boven naast de klok zie je een deel en rechts naast de klok het andere deel.... 

ECD 1470 Take Time For You

Een hele mooie sale maar wees er op *tijd* bij want maar enkele stuks 

(rode klik link kom je bij de ECD.EU side...om de prijs te bekijken)


Hierboven zie je de stansjes en ook de 4 maten rondjes, deze is dus om de hartjes te maken in je bloem, ik bol ze iets op en dikke Tacky lijm eronder, dit droogt allemaal transparant op.

Hoop dat jullie ook deze kleuren techniek leuk vonden,... 

6 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Wat een pracht van een kaart en wat een mooie bloemen .
groetjes Marjan.

Inge zei

Super!

Marja Sch zei

Wow echt super mooi geworden Aniet. Groetjes Marja

Jannie den Butter zei

Het is een plaatje Anita !
Leuk met de klok erbij super!
Dankjewel voor de uitleg !
Groetjes Jannie

roelie zei

Super mooi weer

anita01 zei

Heerlijk al de berichtjes aan het terug lezen na een drukke tijd eindelijk hier lezen,.... op mijn blog ...dank jullie wel , super gezellig,

Warme Groetjes,
Anita