zaterdag 6 februari 2021

Plant your Roots

 


One of a Kind !!!!

Veelzijdig en zo enorm sfeervol de nieuwste Sidekick is een groot succes kunnen we nu wel zeggen.

De reacties zijn werkelijk fantastisch en de inspiratie is dan nog gaver om te laten zien.

Hieronder een duo 2 pagina's links om te laten zien hoe prachtig het

 ECD Reminiscence The Book Cardstock is....

ECD CS 215 Planted With Love 

ECD CS 214 Paper Love 

ECD CS 181  ArtJournal *Hip Chicks* als bloemen meisje...


Het kon niet uitblijven dat dit mijn hartje sneller deed kloppen, Esther wist dat ik dit te gek ging vinden... Zo mega gaaf en de keuzes zijn dan ook uniek leuk...daarom is de tekst ook zo passend..
One of a Kind
Hieronder 2 van de Sentiment Strips 

ECD 1834 SK -12- Scallop Insert  gecombineerd met wat ECD Paper Flowers uit mijn eigen collectie.
ECD 1840 SK -18- Wave Pocket (vlinder mot)


ECD 1837 SE -15- Sentiment Strips
9 teksten en..... en 3 verschillende banners
Ik vond het gaaf om er de tekst uit te halen zodat het reliëf nog mooier is.
Spelen met de elementen , zo creatieve uitdaging .
De velum pocket& tag  is uit de vorige Sidekick collectie 
Uiteraard weer mijn Soft Finish Cardstock *Anita's Choice* ingezet tot combineren.



2 opmerkingen:

JanniedenButter zei

Dat ziet er weer prachtig uit Anita!!
Knap om steeds weer wat nieuws te maken!
Groetjes Jannie

itsazoo zei

Gorgeous