zaterdag 13 februari 2021

Tuin momentjes in de Lente


Heb er weer een gemaakt hoor een dubbele Sidekick pagina met al het leuks uit de nieuwste release.
En tja nu de winter in volle gang is buiten, en iedereen lekker de schaats heeft ondergebonden was ik zo toe aan de lentekriebels.....  Daarbij blijf ik mijn bloemen feetje  zo leuk vinden dus ook bij haar PAPERPIERCING toegepast zodat ze nog leuker combineert op deze Scallop Insert pagina's.


 ECD 1834 SK-12-Scallop Insert

ECD 1839 SK-17- Window Folder Set

ECD 1826 Holiday Elf -hers- ECD 1792 Fairy-1-

ECD PB01 Reminiscence The Book

32 pag. dubbelzijdig geprint a 120 gram & 32 pag. dubbelzijdig geprint a 250 gram.

ECD WT01 Washi Tape Reminiscence No.-1-

Soft Finish Cardstock 240 gram



Tuinpotten staan klaar.... en de roodborstjes dansen en huppelen eromheen.....

Heb vele hoekjes in mijn tuin met leuke momentjes voor de dieren, en dit is wel z'n tuinmomentje....

Strakjes groeien de vergeetmenietjes.... weer in 3 kleurtjes...en maken we weer de lente mee.... narcisjes en tulpen staan al te popelen..... maar nu nog met een deken van sneeuw toegedekt.... het is koud maar binnen loeit de kachel de koffie is hot en de volgende projectjes roepen dus toedeloetjes.....

Met Warme Groetjes,



3 opmerkingen:

Mies zei

Wat is deze pagina ook weer prachtig Anita, ik geniet altijd zo van jou creaties.

JanniedenButter zei

Het ziet er weer heel leuk uit Anita!
Grappig is dit bloemen feetje.
Groetjes Jannie

Francisca van Beek zei

Ooooooo schitterend weer!