maandag 22 februari 2021

Flower seeds

 


Hier mijn 2de Sidekick Seed Packet , och ik vind ze echt mega veelzijdig om *in* te zetten

Heb er zelf mijn Paper Flowers ingestopt,... en die zijn te bewonderen vanachter het vellum raampje...

Hier fleurig en kleurig kun je het maken en vullen,.... 

En hoe leuk strakjes met foto's uit mijn bloemen tuintje ,...die passen zo mooi in het vlopje.

ECD Paper Flowers en dan de 2de collectie word verwacht einde febr. ik heb in het flopje al die kleine bloemen gebruikt, en wat uit de Floral 6 en 7 zo leuk.... 



Spelen met inkt, zo heet al jaren de workshops die ik verzorg... wat mis ik het toch, maar hoop jullie via deze weg iets te inspireren. Mixed Media, Inkt, Poeders, Mask en Utee, ga lekker los met de 4 setjes passende stempels....het is echt een mega leuke bezigheid.....

ECD 1838 SK-16- Seed Packet  set
ECD CS215 Planted with Love
ECD 1812 Reinforcement Pack-2-
ECD S031 Make your Mark



2 opmerkingen:

JanniedenButter zei

Dat ziet er weer heel mooi uit Anita!
Ook de zaadzakjes zijn superrr gaaf.
En vooral de prachtige roos is geweldig.
De kleur vind ik zo erg mooi, knap hoor.
Groetjes Jannie

anita01 zei

Heerlijk je berichtje,

WG Anita