dinsdag 16 februari 2021

Tussen-doortje met de ECD Florals

 

Een tussen doortje, met de ECD1843  Paper flowers  Florals -7- 

Men nemen Soft Finish Cardstock 240 gram en stansen deze florals een aantal keer uit.
Dan neem je bv de Zig Markers, deze hebben een mooie penseelpunt en zijn op waterbasis.
Ik heb 2 kleurtjes gebruikt en wat streepjes getrokken, de donkerste eerst en je blend dan iets met de lichtere kleur voor een mooi effect op het structuurtje van het SFC.
Opbollen van de bloem... met een toolset,...op een foam matje.
Dan neem je lijm, in mijn geval de Tacey Glue die heb ik ietsjes verdund met water.
Dan strijkt het iets mooier uit en heb wat streepjes met een penseeltje getrokken,
Dan komt het, ECD Silk Microfine Glitter warm Diamand , dit strooi je erover en tik het teveel eraf....
Ik gebruik weer mijn super ECD Fine Pointed Tweezers ... mijn linker en rechter handje...hiervoor.
Nu laten drogen om later te verwerken,.... op een mooie kaart of in je planner/sidekick.


3 opmerkingen:

Jolanda Etman zei

Goede uitleg en prachtig resultaat

JanniedenButter zei

Heel mooi gedaan Anita! leuk zijn deze lesjes .
Je steekt er altijd wat van op hoor, dankjewel.
Groetjes Jannie

anita01 zei

Zo leuk de berichtjes terug lezen tot hier,....met reactie omdat ik ervan geniet ,...

Warme Groetjes,
Anita