zaterdag 20 februari 2021

Juweeltjes voor mijn Sidekick

 


Hoe mooi mijn Planners en Sidekicks erbij staan wilde ik toch weer even onder jullie aandacht brengen.
Zo staan ze dus op de plank, en dat is werkelijk genieten met de *Juweeltjes met een PLAN*
Samen met Janet hebben we dit mooie juweel bedacht en ze is een echte kunstenaar die een scala aan glaskralen brand en omzet tot iets unieks.... 
Op haar side staan al een paar hele mooie maar ze doet ook persoonlijke wensen uitkomen,...bv een herinneringskraal met wat as...  ook heel fraai idee is dan je geliefde huisdier verwerken in je Planner/Sidekick en een glaskraal in een hondenbotje als hanger...hoe bijzonder......


Zelf heb ik een schitterende ring en ketting maar ook oorbellen van deze serie....en zo past alles echt fantastisch en verrassend bij mij.... hieronder klip in mijn Juweeltje aan een van de ringen, zo kan ook mijn planner niet open,... dus op slot... en alleen voor mijn ogen toegankelijk.... hi,hi,... of als je de Sidekick/Planner zo wil neerzetten op de plank.... dat mag duidelijk zijn.

En hierbij de Facebook Linken naar haar werk
Verkoop Veiling en Verkop Pagina  Westwood Creations



Geen opmerkingen: