vrijdag 5 februari 2021

Paperpiercing in de ECD Sidekick

 


Hoe leuk is de aller nieuwste ECD Sidekick  Collectie.... jullie hebben het al heel goed bekeken daarom nu een leuke techniek die ik vroeger al zo graag deed..... 
Paperciercing
Met de gaafste meisjes stempelset ever.... hoe het werkt,... kijk naar het boek en bij het meisje de strik-jurkje en schoentjes, die heb ik extra gestempeld op het passende Reminiscence papier.
Uitknippen en opplakken... de hand nog even extra bij het zittende meisje en voila.

Soft Finish Cardstock en ECD watercoloring gaat prima, als je maar niet te nat werkt en niet teveel wrijft...meer deppen met je penseeltje.

En tja hoe leuk het ZAADZAKJE , een van mijn favorietjes.... want ik heb mijn Paper Flowers ingezet met de Reinforsments....  zoals je achter het vellum raampje kunt zien.
Het gegeven zaad kan altijd gekocht en achterin gestopt worden hi,hi, iedere tuin liefhebber zal het te gek vinden z'n kado....


ECD 1838 Seed Packet set -16-
ECD CS 215 Planted With Love 
ECD PB01 Reminiscence The Book 
ECD 1736 Reinforcements Variety Pack  



4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een beauty weer zeg. Ik geniet elke keer weer

Design by Esmee zei

Wat een beauty weer

Design by Esmee zei

Wat een beauty weer

JanniedenButter zei

Wat schattig de lieve meisjes Anita!!!!!
Dat gaat weer moeilijk worden om de stempel
niet te kopen,haha ik kan dat vast niet laten.
Je hebt er weer wat moois van gemaakt !
Groetjes Jannie