zaterdag 30 mei 2015

Workshop *Kleurrijk* genoeg te bewonderen toch...

Zo fraai, het kleuren spel waar ik zo van hou....geef ik graag door bij deze workshops die ik verzorg bij Doe@Ding. Alweer de 3 of misschien wel 4de inspiratie bron die ik bij me had bij deze workshop en dit is nog niet de laatste hoor :)


Buiten de prachtige Elizabeth Craft Designs dies waar bijna het gehele project uit bestaat kan ik het niet laten wat leuke dies te gebruiken die me aanspreken en het totaal compleet te maken tot mijn stijl en smaak.... Memorybox Brilliant Circle Border Background en Outline gebruikt en ja mooi bij het geheel en zeer geschikt voor kleuren....
Ook de ECD 713 Small Butterfly gebruikt samen met de gave Shimmer Sheetz. Dit is zo fraai in gebruik...ook achter de ECD 709 Birds gebruikt .


Mooie stempels van MFT Damask Background om gave achtergronden te maken love it!


Lastig om de foto's zo over te laten komen als in de werkelijkheid....maar ik heb genoten en geniet nog na..... hoop dat ik jullie toch iets mee kan geven zo van hoe gaaf het was.


Kleuren inkt, verschillende type inkt, combineren met....en dan de technieken ja de juiste ingrediënten voor een heerlijke WORKSHOPDAG   bij Doe@Ding.

Stencils van Craft Emotions , had er vele bij me, ook de tekst is een clear stempel van Craft Emotions....de groothandel die alles heeft op het gebied van HOBBY dus ook de lijn van Elizabeth Craft Designs :)


Heb je nu ook z'n zin om eens heerlijk zomers te genieten bij Doe@Ding , ik verzorg ook vakantie workshops deze zomermaanden, slechts 4 datum's en vol=vol
HIER alle info.


3 opmerkingen:

Ilona zei

Was vandaag bij het Marianne event. Geweldig weer. Helemaal vol inspiratie en nieuwe spullen naar huis! Dankjewel.

Unknown zei

Hoi Anita,

Een prachtige kleurige creaties op zijn Anita's
Was vandaag met Martha in Spijkenisse.
Wat was het weer gezellig 😁😊.

Groetjes vanuit Brabant
Tonny

anita01 zei

Wat een super leuke reacties, ook ik heb van jullie genoten hoor wat een feestje he...geniet van al de leuke spulletjes en wie weet tot de volgende keer....denk dat het dan de demodagen gaan worden in september :)

Warme Groetjes,
Anita.