donderdag 7 mei 2015

Creatief met kaarten nieuw's


Hoe leuk ik sta weer eens in het gave hobbyblad * Creatief met Kaarten* 
Nr. 47 en verkrijgbaar bij Doe@Ding.
En wel met 4 pagina's dus echt enorm trots want de foto serie is erg mooi geworden.
Daarom ook complimentjes voor het team van Scala en natuurlijk Marion Boeckhout die de goedkeuring gaf om deze post met jullie te delen .


Mocht een klein beetje leuks met jullie delen dus dat doe ik met enorm veel plezier...
Ik heb de gave producten van Elizabeth Craft Designs mogen promoten en ja POP UP is HOT !
Zomertafereeltjes het word allemaal goed en duidelijk beschreven maar ook de foto serie zegt genoeg hoe je stap voor stap het kan maken.....
Product info word ook duidelijk weergegeven en dat is natuurlijk erg fijn en handig want je wilt nu lekker aan de slag toch....of...wil je me live zien met al deze gave ECD producten, nou dat kan ik ben nl. Zaterdag 9 mei vanaf 10.00 uur tot 15.00 uur bij Doe@Ding met een overheerlijke zomerse tafel vol leuks....en kan je er alles over vertellen en laten zien :) En ik ben er niet alleen ook Hennie Barendrecht komt met heel veel creatieve uitspattingen op Crealies gebied...dus dubbel genieten.


De zomer komt eraan dus hoe leuk om ook in de vakantie heerlijk aan de slag te gaan en kijk Rocky eens pronken, wat.....vraagt u nu wie Rocky is? Ha ha kijk dan maar eens ECD BLOG voor al het mooi's aan producten, en natuurlijk bij Doe@Ding te koop in Spijkenisse.

Groothandel Craft Emotions.


4 opmerkingen:

José zei

Wat leuk Anita, mooie reportage zo te zien, ik heb geen erg in het blad gehad toen ik van de week bij Marlous was, wel een oude Cards & Scrap gekocht om de duidelijke uitleg van Bistre en een paar potjes Brusho om het uit te proberen, werkt hetzelfde heb ik begrepen.

Elizabeth Craft Designs zei

Ik moet mijn familie vragen een blad voor mij te kopen:-)! Prachtige kaarten Anita!

akkina van steen zei

Mooi he

anita01 zei

Bedankt voor de super leuke reacties , het is een gaaf blad vol inspiratie en leuks...

Els als het goed is en zoals afgesproken zorgt Marion dat er een blad jou kant op komt... laat je even weten als het in je bus ligt :)