donderdag 14 mei 2015

Good Luck


Eindelijk de eerste schitterende dies/stanzen van Elizabeth Craft Design mei 2015.
En wat zijn ze geweldig....kijk met me mee en geniet.

Deze kaart staat op de folder...nog zonder de nieuwe bloemen maar wat een tak...en het uiltje.....och ik was er zo heerlijk mee bezig....en nu mag ik het hier laten zien, totaal met de bloemen die ik plukte....

Doe@Ding heeft medio half mei  alles in huis ervan en u kunt al voor-bestellen/ Pre orderen  he....


ECD 1032 Owl een schatje, zo cute...ze zit op de bijbehorende tak en kijk die wimpertjes op slag verliefd.... 
ECD 1033 Leafy Branch een grote tak maar zo fijntjes...en je kunt er ook kleine takjes van knippen echt dit is wat we willen voor bij alle vers geplukte bloemen....
Dit zijn echt mooie bloemen in 3 soorten en 3 maatjes om te combineren en dan 2 dies setjes vers geplukt voor u ....met passende bloemen hartjes hoe enig...ik mocht meedenken want ben als bloemen meisje er gek op...en ze zijn me mooi !



ECD Embossing folders, ze staan bekent voor een mooi reliëf op u werk...
Heb het geheel bewerkt met Distress Inkt Mini Kits en de Distress Spray Stain Tarnished Brass.
Deze en nog meer Warme Groetjes waren afgelopen zaterdag al te bewonderen bij Doe@Ding, wat hebben we deze dag voor moederdag weer genoten bedankt nogmaals voor jullie komst .


Ruikt u de bloemen....met de ECD Susan's Garden Tool Set  & Molding Pad zo opgebold tot een heerlijke toef.... Ik zet alles in elkaar met de div maten ECD tape....vanaf 3.95 




ECD 1034 Flourisches&Branches , op verzoek gemaakt een schitterend stel swirls helemaal perfect in mijn eigen stijl...hier gaan we veel gebruik van maken en de andere takjes zijn veelzijdig en zo leuk dat beloofd wat.... 


Ben trots erop dat ik Elizabeth Craft Designer mag zijn en met al dit moois mag werken.
Wens iedereen in Nederland weer enorm veel kaart/project plezier met al dit mooi's en alles natuurlijk te bestellen en medio 15 mei te koop bij oa Doe@Ding de hobby speciaalzaak met een hobbyhart van goud en de beste service .

Craft Emotions heeft alles in huis van Elizabeth Craft Designs als groothandel.

Kaart tip denk aan de geslaagde kaartjes...die gemaakt mogen worden strakjes dan is deze uil echt de must have dus bestel op tijd :)


3 opmerkingen:

José zei

Nou en of het een prachtig plaatje is met die tak en bloemetjes en niet te vergeten het leuke uiltje

Els zei

Wat een schitterend mooie kaart.
Groetjes, Els

barbara macaskill zei

This is absolutely stunning! TFS!