donderdag 14 mei 2015

Demo bij Doe@Ding was.....


Afgelopen zaterdag 9 mei was ik de gehele dag bij Doe@Ding met mijn warme groetjes....
Erg gezellig en vele kwamen weer de schitterende winkel bezoeken die dag.
Want.... moedertjes dag kwam er bijna aan :)


Mocht weer veel laten zien, ook de aller nieuwste Elizabeth Craft Designs producten konden gepreorderd worden en die zijn werkelijk grandioos...


Chameleon Markers..., poeders, inkt en de Perfect Layers waren weer mee.....maar ook een knipoogje naar de vakantie, want ook dan kom ik naar Doe@Ding hoor.


Mijn blad gepromoot, Creatief met Kaarten en tuurlijk had ik ook wat verse Crealiesjes mee en mijn eigen boot ontwerpje hi,hi, zo leuk om te maken.....
Hele dag genoten het was weer fijn om advies te mogen geven op al het stempel en dies/stans gebied.

En let op 23 mei nog een plekje voor de lief hebber :)
Meld je aan via Doe@Ding.

Fijne dagen allemaal en tot latertjes.......



2 opmerkingen:

Marja Sch zei

Dat zoet er weer geweldig uit Aniet. Ik heb zeker wat gemist, maar ja je kunt ook niet allles en heb nu ook genoten. Tot de 23ste ik heb er reuze zin in. Groetjes Marja.

José zei

Weer een tafel vol met "lekkers" gemist! Ziet er allemaal schitterend uit Anita, misschien de volgende keer
Liefs uit Mannheim