woensdag 27 mei 2015

Workshop *Kleurrijk* er was genoeg inspiratie


Dacht zet even alles op de foto wat we gebruikt hebben, 3 maanden voorbereiding is nu wel duidelijk dacht ik zo....en enorm veel plezier beleefd aan deze veelzijdige workshop *kleurrijk*

Alles is verkrijgbaar bij Doe@Ding
Groothandel Craft Emotions.


Hoe mooi de producten zijn van Elizabeth Craft Designs mag duidelijk zijn .
ECD 964 Victorian Flowerset gecombineerd met de Embossing folder
ECD E118 Spring Leaves


ECD 979 Paris Edges wat is deze toch fraai....
Ook de ECD 710 Bees in leuke tintjes gezet....zo krijg je een mooi geheel.
Techniekjes gedaan op SCHUT Aquarelpapier van 225 gram.

Sluit weer af met dit landelijke hek ECD 990 en ECD 988 om het in de juiste sferen te zetten :) 

De tuin vraagt veel aandacht, na veel binnen te zijn geweest mag ik ook enorm graag tuinieren....buiten zijn is op dit moment zalig  :)


1 opmerking:

Krista zei

Wat een geweldige kaart weer Anita! Ik vroeg mij af welke stempel je hebt gebruikt, want die heb je niet genoemd. Ik vind hem prachtig!

Groetjes Krista