maandag 1 juni 2015

Oma Els & Opa Joep...


Els en Joep van Elizabeth Craft Designs zijn oma & opa geworden afgelopen 17 mei....
Wil natuurlijk eerst de verse mams & paps feliciteren met dit mooie meisje.
En nadat ik het hoorde ben ik aan een kaart begonnen die net even anders was want het moest natuurlijk wel net z'n plaatje worden als het kleine wereld wondertje...


Baby (sku 2593) de nieuwste Peel Off Stickers van Elizabeth Ctaft Designs moesten de basis vormen dat stond vast...en hoe lief zijn ze voor dit model kaart.
Tekst ECD 967 Alphabet 1
Basis ECD 904 Ring Accordion 


ECD 1020 Susan's Garden Hydrangea de bloemen die ik bewerkt heb met mijn geliefde mini kitjes Distress Inkt...en toen gevormd heb met de fijne Susan's Garden Tool Set sku 808.
En wat ben ik gek op deze bloemen want je kan er zoveel meer mee....en de natuurlijke vorm bewonder ik enorm, pareltje in het hartje en geniet.


1 Peel Off Stickervel en leef je uit...dus geen stempels, je plakt ze op, kleur ze in zo makkelijk zijn deze Stickers van ECD. Heb ze in kleur gebracht met de Mini Kitjes Distress Inkt.


Net even een ander tekst plekje gevonden zodat de kaart toch in een stevige vlop kon richting Colorado om oma Els en opa Joep te verrassen.... 


Leuke speelgoed maar had geen plekje meer op de kaart.
Ook leuk om net op een label te plaatsen dacht ik zo.

Alle ECD producten zijn te verkrijgen bij....Doe@Ding.
Groothandel Craft Emotions.


En de achterzijde.....Lieve Annika,  zacht klein knuffie uit Nederland met....


3 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Wat een superleuke kaart!
Grtz Janette

anita01 zei

En was echt zo gaaf om te maken,had het helemaal in mijn gedachten en zo werd het ook....al wilde ik eerst grijs met rood ivm het lieve pakje wat Annika droeg, maar dit was liever bij elkaar zo met het wit. De hortensia bloem is me fraai in gebruik....dus daar maakte ik het mee af :) bedankt Janette leuk je te lezen.

Warme groetjes,
Anita.

Dr Sonia S V zei

WOW love the shading on the flowers and the way you have put together this accordion...super!
Cheers
Dr Sonia
Cards Crafts Kids Projects