donderdag 21 mei 2015

*Happy* met de nieuwste dies....


Nieuwste dies van Elizabeth Craft Designs...daar word je ook HAPPY van toch !

Bijna komen ze binnen de dies....en dan zijn ze natuurlijk te koop bij Doe@Ding.
Groothandel Craft Emotions.

Basis ECD 974 Rectangle Pull Card maar dan dubbel.


Och zo gaaf de mooie teksten van Susan RS oo8 Take Time....
Ze zijn werkelijk het neusje van de zalm onder de bloemen.....


ECD 1029 Pebbles....een schitterende veelzijdige achtergrond dies en hierboven heb ik ze bewerkt met inkt en een mooi laagje erop....zo verrassend leuk.


Hoe Happy kan je iemand maken die van de natuur houd....zien jullie ook de nieuwste ECD 1034 Florishes Branch , zowel een rechtse als een linkse swirl en dat is te gek natuurlijk....
Mooi te combineren met de bloemen.....
ECD 738 Happy Birthday mooie tekst voor iedere jarige.




Alles is in kleur gezet met mijn minies Distress Inkt.
En natuurlijk op SCHUT Aquarelpapier , 225 grams.


Hoe veel plezier ik heb gehad aan deze kaart kunnen jullie wel zien hoop ik.....
Ik speel erg graag met inkt....zo ook de achtergrond  gecombineerd met giraf kleurtjes.
Bloemen-toefje en voila....


3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat is hij gaaf geworden 😍😍

Janette van Otterlo zei

Prachtig!

corryskaart zei

een prachtige kaart en zo gaaf hoe je met die mooie stans aan de slag bent geweest!!
groetjes corry