zaterdag 16 mei 2015

Crealiesjes ala Anita


Al even geleden gemaakt maar och wat is hij bekeken en bewonderd....
Ook heeft hij op de beurs bij Annelies van Crealies  mogen staan en op verzoek plaats ik hem nu voor jullie met een knipoogje.....Kiekeboe is toch een beetje mijn kindje zegt Annelies en ja nu er weer 2 nieuwe modelletjes in de kiekeboe zijn dacht ik trots....showtime...


Alles is verkrijgbaar bij Doe@Ding en dat is een snoep reisje hoor...
Crealies heeft naast de schitterende Stansen ook Clear Stempels/Tekst Stempels en Masks&More.


Deze ala Anita is mijn straatje, en de mensen die al mijn workshops doen *spelen met inkt* weten ook dat ik de zomerse vakantie vier bij Doe@Ding... dit keer weer met een Limeted Edition ala Anita meer nieuw's krijg je te horen tijdens de aller laatste workshop en er is nog 1 afzegging *23 mei*dus wil je komen genieten met leuke stempels-inkt-stencils -en de dies van Elizabeth Craft Designs meld je dan snel.....want het is de aller laatste KLEURRIJK workshop.....daarna gaan we weer verder met een relaxte zomerse workshop Clealies, inspiratie zie je hier al met deze Warme Groet :)


Kiekeboe....de hype van 2015 bij Crealies die zo gaaf te combineren is en laagje voor randje bou je de kaart op.... Deze stempel is van Crafters Companion...een oudje alweer maar erg lief.


Ook JARIG bewerkt, te gek en lekker anders .... dit aan de binnenkant van de kaart voor de jarige en reken erop dat ze ervan genieten....

Craft Emotions heeft alles in huis van Crealies.


4 opmerkingen:

Inge zei

Dat ziet er werkelijk weer prachtig uit, Anita!

Caroline Cards zei

Heel mooi Anita! Die stempel achter het kiekeboe luikje is ook weer geweldig!
groetjes, Caroline

Bernadet zei

Prachtige kaart Anita!.
Mooi modelletje en wat heb je gave stanzen gebruikt zeg!

anita01 zei

Heerlijk van jullie berichtjes geoten bedankt :)