donderdag 22 juli 2021

Zomerse Groet die goed Ontmoet


Een Zomerse Groet die goed Ontmoet.
Ja deze is wel heel erg speels, een dubbele kaart met een schuif element vol zomerse 
Gecombineerd met de schitterende stempel collectie van ECD Beautiful Blooms

Het opengewerkte gedeelte is schuifbaar.... extra leuk effect om deze kaart *open* te maken om de tekst te lezen..... die is dit keer weer uit de Planner Collectie.
 

ECD 1845 Florals -9-
ECD CS 225 Kindness
ECD 1502 Lace Card
Soft Finish Cardstock 240 gram & 300 gram 


Dipping techniek met SFC en de ECD Watercolors is zo verrassend leuk !
Breng met een nat penseel de gewenste kleur aan op je glasmat/craftsheet en spray wat extra water .
Nu dip je de uitgestanste Florals in het inkt badje.... tot je een mooi resultaat heb.
Ik heb 3 tinten genomen voor een speels effect...  Ook de bladeren gedipt in het mooie groen.

De stempel is in kleur gebracht met een penseeltje, hierbij word er niet teveel water gebruikt en nu dip ik op het SFC de kleur waar ik um wil hebben, door de kleine dotjes kun je goed zien waar het wel wat donkerder mag.... als extra heb ik wat stipjes gezet in het hart dit deed ik met een nip...een rubber puntje waarmee ik de inkt opneem. Heel zacht blauw als schaduw effect, zo krijg je een fris en zonnig geheel.

Geen opmerkingen: