vrijdag 16 juli 2021

Paper Flowers *Begonia* liefde

 


Mijn liefde voor bloemen is groot en nu wilde ik al even de begonia maken met de 
Bij het ontwerpen denk ik net iets verder na om nog meer te kunnen mixen en zo kwamen deze 2 sets met elkaar tot stand voor de mooiste Begonia's die je maar kunt bedenken.
Het is een dubbele knol begonia met een gerokte rand..... en zal de plant hieronder ook laten zien....
Laat je meenemen in mijn Inspiratie voor jullie en ga heerlijk aan de pluk.....


ECD Soft Finish Cardstock 240 gram voor de Florals en het mooie varenblad.... en de basis kaart is 300 gram, zo word deze Easel lekker stevig.
Ik heb beide Florals -11- uit de nieuwste collectie en Florals -6- uit de 2 de collectie gemixt.
Zo krijg je precies datgene wat nodig is voor de Begonia te maken.
Distress Inkt blend je de randen, dit doe ik met mijn vinger sponsjes... 


ECD 1872 Florals -11- 
ECD 1842 Florals -6-
ECD 1875 Ferns

Soft Finish Cardstock *Anita's Choice
ECD CS 213 Home & Nature 
ECD 1834 Sidekick Essentials -12- Scallop Insert
ECD Craft Drops Transparant Crystal


Zoals jullie weten ben ik gek op de ECD Planner & Sidekick stansen van Esther en hier weer de 
Scallop Insert ingezet.... de mooiste basis voor een Easel model...  
De maat basis kaart is 22 cm bij 20 cm, die je rilt op 10 cm.
Erop een kaart van 22 cm breed bij 10 cm waar mooi de ECD Scallop Insert op past.
Achtergrond bewerkt met Distress Inkt en hier en daar een tekst stempel.... die hoeft niet zo netjes gestempeld.... voor een zachter effect.


De tekst komt ook uit de Planner/& Sidekick collectie van Esther en past prachtig...
Heel subtiel en rustig gehouden tussen de zachte kleuren van de Begonia's...word het dan een mooi geheel. De grote Begonia bloemen hebben om en om een schulp randje van de Florals -11- en het passende blad en Varenblad wisselen elkaar af... tot een mooi geheel.
Als laatste geef ik wat ECD Craft Drops op de achtergrond.... 


3 opmerkingen:

Lia zei

Je maakt echt geweldige bloemen: zo mooi en subtiel: een plaatje om te zien.
Lia xx

roelie zei

Zo prachtig wil ook met de bloemen spelen over een poosje eerst even wat af maken

Jannie den Butter zei

Ze zijn weersuperrrrrr mooi Anita!
Lijken net echt,je bent een kei hoor !!
Groetjes Jannie