woensdag 7 juli 2021

In My Planner


Tuinverhalen in mijn Planner

De Paper Flowers Volume -3- is werkelijk geweldig ontvangen door de mensen die zo van bloemen houden. En dat doet me stralen, samen aan de pluk is zoveel leuker toch.

De Elizabeth Craft Designs 1871 Florals -10- 

Heb ik hier gebruikt,... en hem vrij strak gehouden en dat pronkt in mijn Planner....

Hoe grandioos mooi op de ECD 1834 Sidekick -12- Scallop Insert

De stempels komen uit de gave PE serie en er zijn er div kijk HIER maar eens

Niet alleen leuk in je Planner maar ook super gaaf op je kaart.

Basis is weer mijn ECD Soft Finish Cardstock 240 gram  bloemen en 300 gram voor de pagina


Verkrijgbaar bij jou favoriete hobbyzaak.



1 opmerking:

Jannie den Butter zei

Dat ziet er weer prachtig uit Anita !
Wat zijn jou bloemen toch super mooi!
Groetjes Jannie