maandag 5 juli 2021

Summer

 


Een van mijn zomerse Warme Groetjes met de nieuwste Elizabeth Craft Designs Volume -3-
Paper Flowers
En heel eerlijk , deze verraste me nog meer toen ik ermee aan de slag ging... zo mooi designs en de mogelijkheden met deze set zijn verrassend 
De ronding komt uit een van de 1ste Planner sets en blijft toch geweldig leuk voor een kaart.
En uiteraard de *Happy Patterns* ingezet op de achtergrond




ECD 1874 Florals -13-
ECD 1609 Planner Pocket-2-
ECD Soft Finish Cardstock 240 gram & 300 gram 
ECD S041 Happy Patterns


Zo mooi de VersaColor inkten op het Soft Finish Cardstock 240 gram is gebruikt voor de bloemen en de basis kaart is 300 gram. Na het blenden van de inkt ga ik opbollen/moduleren van de bloem... ik hou van lekker bol en de bladeren krijgen daardoor een realistische vorm. De bloemen zelf heel licht in vorm gebracht.... zo krijgt het een verrassende vorm bij elkaar.
En let op dat mooie hart van de bloem, die meeldraden stans is zo te gek.

De nieuwste ECD Paper Flower Collectie Volume -3- is verkrijgbaar bij uw favoriete hobbyzaak.

1 opmerking:

JanniedenButter zei

Je kaart is weer heel erg mooi Anita!!!
Leuk met dat zwarte rondje en lovertjes!!
Groetjes Jannie