zondag 11 juli 2021

met een vleugje liefde


 Wie houd er nu niet van bloemen,...

Heb voor jullie weer een Warme Groet met een vleugje liefde voor moeder natuur

De Elizabeth Craft Designs Paper Flowers Volume -3- collectie

Gecombineerd met de vorige collectie dat zijn de kleinere bloemen en het gipskruid van de Florals -1- met de Steamen Florals ook uit de 1ste collectie.



ECD 1874 Florals -13-
ECD 1878 Lacy Leaves
ECD 1773 Florals-1- 
ECD 1802 Stamen Flowers
ECD CS 215 Planted With Love

Ik stans mijn bloemen uit het mooie ECD Soft Finish Cardstock 240 gram
En de basis kaart uit het SFC 300 gram die is lekker stevig en blijft mooi staan.

ECD Craft Drops Transparent Crystal


Ik gebruikte VersaColor met mijn  vinger sponsjes
-26- Boysenberry
-185- Polar Blue
-61- Olive

De achtergrond kleurtjes terug laten komen en daar ook de mooie ECD Craft Drops gebruikt
Ze lijken op waterdruppels... en geeft een beeldschoon effect.
ook vind ik Craft Drops gaaf om bladeren te laten glanzen, dan doe ik op mijn vochtige kwast wat 
craft drops en veeg over mijn *gekleurde* blad zodat na drogen hij mooie glans heeft....




Geen opmerkingen: