dinsdag 27 juli 2021

Birds on Splatter Page


Geweldig de aller nieuwste Elizabeth Craft Designs Planner Release van onze Esther Glas
-8- Planner Sets
-5- stempelsets



En geloof me dit gaat jullie verrassen want het is weer een geweldig gave collectie die uniek is.
De basis pagina is heel speels met zijn opengewerkte spetters,... en al te gek voor een basis in je Planner maar wat dacht je voor een gave Slimline kaart.


ECD  1864 PE-38- Birds on Splatter page 
Deze set bezit 9 stansen waaronder een pagina van 12.2 cm by 21 cm die past perfect in de Planner.

Mooie basis in het wit met aan de ene zijde het fijne structuurtje die nog mooier de kleur weergeeft.
De achterzijde is glad, dus perfecte combinatie ook voor de fijn-lijnige stempels en teksten.
ECD Watercolors ingezet en pasta die gebruikt is met de spetters... ja ja een gaaf effect.


ECD CS 225  Beautiful Blooms  *Kindness*



1 opmerking:

tine zei

Hoi anita, ik vind dit een mooie journal pagina, vooral omdat er gewerkt wordt met materialen, die je ook op een andere manier kan gebruiken, ik vind vooral het gebruik van de bloemen geweldig!!!!
Toch mis ik beetje, de functionaliteit bij het maken van dergelijke journal pagina's, maar begrijp dat je volledig uit je comfortzone gaat met dergelijke creatieve uitwerkingen...
ik blijf geneiten van je blog
groetjes
Tine