dinsdag 27 december 2022

-27- DDBD *Outdoors*

 


-27- December DBD *Outdoors word hier de schitterende Stempel collectie van ECD met de Poppy's stempels.....op het fraaie ECD Soft Finish Cardstock en tja de ECD Watercolors spatte echt van het papier..... Dit is puur genieten......


Hoe te gek die hommel ertussen, deze van een gaaf setje om heerlijk te combineren....
En hoe fraai de basis... ja ja dat wilde ik zo graag showen, het effect is te leuk zo...


ECD CS 234 Memorable
ECD 1864 PE -38- Bird on Splatter Page
ECD 1805 PE -30- Wave Pocket 
ECD 1812 PE Reinforcement Pack -2-
ECD 1739 PE -21- Note Pieces


Het is de favoriete manier in mijn Planner, ontspanning en de kleuren die me happy maken, hoop vele weer te inspireren....


Shake it,..... een leuk en fleurig element in mijn Planner,.... och word hier zo happy van....



2 opmerkingen:

Nicoline zei

Dit is toch wel mijn favoriete Aniet stijl hoor❤️
😘

anita01 zei

Hej lieve zus, wat gaaf je te lezen en klopt, ook mijn heerlijke stempel stijltje ,.... lieve groet en tot snel xxx