maandag 19 december 2022

Pop up Pocket Page Magic


-19- December DBD Promps *Christmas Tree*

Dit thema kan niet wachten maar het is ook mijn Warme Kerstgroet en de stralende wensen voor 2023

De voorzijde is al zo mijn stijl, 2 filmstripjes die ik als pocket heb gemaakt met een mooie wens.
De basis is uiteraard weer met de Sidekick Pocket Pages gemaakt... 
En het geheel is Magic...kijk mee als we hem samen open maken.....
 

Pop up , jazeker het is zo leuk om te maken , ik hou van deze kleine projectjes waar veel te beleven valt,.... Mrs&Mr Claus in de hoofdrol
De lampjes aan de rechterzijde en links December....
Mijn Kerstboom hangt vol met nostalgische &Vintage stijl van ballen en piek, de kaars lampjes moesten ingeruild, iets veiliger dacht ik zo.....
Gelukkig krijgen we de nieuwe ramen 28 december dit jaar dus voor die tijd moet hij weer ingepakt worden maar och we genieten van het licht..... en knusse gezelligheid.


ECD Sidekick Pocket Page Fillers -1- & -2- 
ECD 1988 Reinforcement Pack -3-
ECD 1873 Florals -12-
ECD 1990 Santa Claus
ECD 1991 Mrs Claus
ECD 1389 General Pop Up
ECD CS 287 Holiday Treats
ECD P020 Sidekick Vintage Black 


Deze kleine pocket achterop met dat leuke klepje,... bevat een tag,...
En hoe leuk zijn daarbij de wantjes uit de ECD Kit...


Merry Christmas wherever you are


2 opmerkingen:

Francisca zei

Man ,manman wat is deze weer prachtig !!!!
Groetjes,
Francisca

anita01 zei

Och ge-wel-dig leuk je berichtje heel erg bedankt !!!!