zaterdag 10 december 2022

-10- Decorate met de Paper Flowers

 


Ik maak van iedere dag een bijzondere.... en Decorate is toch wel het aller leukste om te doen en te maken,... De December Promps bij ECD is dan ook zo geweldig leuke uitdaging ja ja in mijn Sidekick maar ook de Kerstkaart staat hier centraal en heb je de basis gezien hieronder.....ja ja 
Met de ECD Pocket Page Fillers 1&2
Ontwerpster Esther uit ons team weet wat we nodig hebben toch.....!


ECD 2004 Sidekick Pocket Pages Fillers -1-
ECD 2005 Sidekick Pocket Pages Fillers -2-

De basis van deze kaart is uit de 1 ste set,.... en heb je die mooie randjes gespot,... och dit is zo gaaf.
Uit de 2de set komt die gave banner...en je kunt er zo leuk mee aan de slag van ook die banner is er in 2 maatjes...precies goede maat voor je kaart.
Beide sets hebben -10- stansen dus -20- totaal bij deze beide sets.....ja ja dat is echt mega leuk spelen en combineren.... ik heb een kerststencil gebruikt en die is mega...
ECD S047 Planner Stencils

Alles krijgt een mooi en subtiel blendrandje , dit maak ik met mijn Distress  & Oxide inkt 
Soms wel in de keer, ga ik erlangs.... hier wat minder inkt en bv op de hoekjes zet ik nog extra aan voor meer diepte.


Dan begint het opbouwen/Decoreren van deze Kerst Groet.....
 ECD Paper Flowers erbij gepakt en die mooie swirl en rozenblad/aardbei blad is van de 
ECD 1777 Strawberries *tijdelijk $ 6.00 euro*
De oudste ECD Paper Flower Collectie zijn 50% korting dus grijp je kans NU!
Deze komen echt niet meer terug dus op=op


ECD 1877 Winter Greens
Een 5 delige set die altijd terug komt in mijn decoratie.... hust en besjes , rozenbotel en een mos takje.
Alles blend je mooi op kleur,... ook ik vond het in sfeer als hier en daar een vleugje Koper zat,..
VersaColor -93- Copper
ECD Tape en Tacky Glue maar ook de Kits choice glue zet ik in !
De fijne rose ECD Pinset is onmisbaar bij het bepalen waar je wat plakt....

ECD 1998 Nested Tags
ECD CS 287 Holiday Treats

ECD Soft Finish Cardstock *Anita's Choice* is 20 gram en dit gebruik is altijd als basis en voor mijn Florals.... Mooi subtiel structuurtje geeft een prachtig kleur resultaat en prachtig en puur met een coating door en door,... dat maakt dit Cardstock uniek en veelzijdig in gebruik


Wens iedereen een heerlijke voorbereiding op de kerst Decoraties....of dat nu een krans is of mooie toef op een kaars... Menukaart met een kersttoefje... in je Planner & Sidekick passen de Florals ook prachtig...want bloemen maken alles zoveel mooier toch.....

Geen opmerkingen: