vrijdag 16 december 2022

-16- December DBD Ornament


-16- December Day By Day *Ornament*

En hoe trots ik ben op mijn eigen ECD Paper Flower Collectie weet nu wel iedereen en hieruit komt ook de fraaie Ornament, en even tussen ons hij is in de Sale....maar het zijn wel de aller laatste en deze komt niet meer terug in de verkoop !

Ik heb er een Pocket Page Pagina van gemaakt omdat het Ornament precies paste en ik die schitterende lichtjes weer wilde inzetten, maar nu totaal anders...och en dit is zo te gek in het echt.
Basis SFC en met de ECD Watercolor een basis gemaakt.... nat in nat dit keer...
Laat het rustig drogen en zoek een mooi Planner Stencil uit om licht te blenden...met de 
Oxide Uncharted Mariner by Ranger
De basis dezelde kleur gegeven maar dan dekkende zo past het prachtig.
De lampjes met de Zig Markers en ook een shimmertje gegeven helaas is dat lastig vast te leggen.
Let op die aparte randjes bij deze basis.... och ik hou van deze dag.....en mijn pagina verrast me...


ECD 1780 Elegant Ornament
ECD PP02 Sidekick Pocket Page -1-
ECD 2004 Sidekick Pocket Page Fillers -1-
ECD S047 Planner Stencils -3-
ECD 1964 PE -53- Half Tab  Page with Christmas Lights
ECD CS 287 Holiday Treats
ECD Watercolors -24- Colors


Christmas Magic een passende tekst met Archival Ink Watering Can gestempeld.
En -16- uit Kalk Papier gestanst.

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat is dit MOOI!! wat een prachtig ornament en met die lichtjes erbij....

groetjes Alma