dinsdag 3 januari 2023

De laatste DDBD Promps

 


Och wat was het toch geweldig de December Day By Day Promps die ik maakte in mijn 
ECD Sidekick.

Ik heb er zo van genoten en deze heb ik nog bijgemaakt.... omdat ik die promps in kaart vorm had gepost....  want het was echt een creatief werkje maar nu terug kijken in mijn Sidekick is het echt te leuk....daar om komen er nieuwe uitdagingen aan bij Elizabeth Craft Designs.



Kun je de uitleg zien en volgen wat de nieuwste Promps *2023* inhoud, Devid neemt je mee in de uitleg en laat gelijk zien hoe hij te werk gaat....
Ik ga kiezen voor de Planner en Sidekick en niets moet maar alles kan deze keer dus dat word echt te gek.

In mijn Zwarte ECD Sidekick met mijn stijltje wilde ik jullie inspireren dat het niet altijd foto's hoeven te zijn.... Ik laat hier mijn geliefde Penny Black stempels zien die deze leuke tekst benaderen, dat kan natuurlijk ook heel leuk zijn.

De pagina basis is uit de collectie van Joset,... de ECD 1998 Nested Tags

Ik gebruik als basis altijd ECD Soft Finish Cardstock en combineer het met de mooiste papiertjes uit het ECD Reminiscence The Book ECD PB05 

Uit div boeken heb ik de labels en teksten vandaan... ze geven nog meer aanvulling tot de leukste inspiratie....


En ja het mocht best 1 keer met foto's van ons gezin,.... maar dan van even geleden dat we Proosten op het leven ,... Promps -12- December *My Love*
De hulst en mooie stempels komen allemaal uit de ECD Planner&Sidekick collectie van Esther.


De uitdaging 2023 met de nieuwste Promps kun je terug vinden op ons ECD Facebook groep


Dus kom ook daar eens kijken voor nog meer inspiratie.

Rest me nu jullie allemaal een

Happy New Year te wensen en te bedanken voor al jullie bezoekjes hier op mijn Blog.
Gaan er weer een fantastisch en creatief jaar van maken ...



3 opmerkingen:

Jannie den Butter zei

Dat ziet er weer heel leuk uit Anita !!
Leuk met de foto.s van je gezin.
Hierbij ook de beste wensen voor
het nieuwe jaar ! Gr. van Jannie

Marjolijn van Elsberg zei

Supermooi Anita, ik word altijd blij als ik naar jouw mooie werkjes kijk!!!

anita01 zei

Och geweldig lief Jannie, en mooie wensen voor 2023 hoor dat we maar veel mogen genieten...

En Marjolijn, en ik van jou heerlijke creatieve uitspattingen,.. heerlijk xxx