vrijdag 17 mei 2013

Zomers kaartje


Had even snel een bedank kaartje nodig en dit is het geworden.
De stempel is er een van Michael Powell, een echte zomerse knaller.
Vind je nu iets niet in de Doe@Ding webwinkel, mail ze dan even en het komt vast in oorden hoor.


Heerlijk in kleur gezet met de de Cup O Joe van Hero Arts en geblend in zomerse tinten.
Ingekleurd heel subtiel met Distress Markers van Ranger en een water kwastje doezelen tot een speels effect. 


Wil de nieuwe volgers een warm welkom heten en bedankt voor jullie gezellige bezoekjes en reacties.
Ik geniet hier altijd zo van en ik hoop met dit kaartje jullie weer inspiratie te kunnen geven.

Fijne dag en geniet ondanks de *waterbom* die valt op dit moment !


15 opmerkingen:

Elfjesdroom zei

wat een gaaf kaartje Anita, als ik dit zo zie merk ik dat ik nog steeds te netjes denk, hahaha.
ene....ik ben er weer bij hoor , 6 juli zit ik weer aan je workshop tafel. Heb er al veel zin in.
groetjes Elvia

Thea zei

Volgens mij vrij eenvoudig te maken, maar oooooh wat mooi!

Liefs Thea

corryskaart zei

Hoi Anita
Wat kan je mij toch steeds verrassen met je prachtige kaarten zoals deze zomers van kleur met een prachtige stempel!
Groetjes van corry

Marian zei

Eenvoudig maar prachtig
Groetjes

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Zo goed geslaagd , heel erg mooi, grtjs

JOKE zei

Wat heb je dit mooi gedaan zeg....je moet er maar op komen hè...prachtig!
Liefs Joke

Unknown zei

Ohh wat een snoeppie van een kaart Aniet, mooi sfeertje echt genieten.
En we zien elkaar snel weer wordt weer gezellig .


Liefs Suze xx

manon's kaartenhoekje zei

wat een super gaaff kaartje anita

groetjes manon

Dili's Creaties zei

Anita

een heerlijk zomers kaartje


liefs Dili

Riet zei

Wat een mooie kaart Anita.

Liefs Riet.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk gemaakt Anita!
Z'n bedank kaartje is altijd wel leuk.

Groetjes Ida

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer super gedaan naamgenootje, ziet er weer tiptop uit.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Ohhhh Zonde... hij is gescheurd!!! Nou moe... hihihihi. Nee hoor hele mooie apartte kaart en top idee om dat zo te doen!

Gr ANtoinette

Joke zei

Dat is een leuk idee om zo je kaart te delen
heel mooi Anita

Erica ♥ zei

Wat een leuk idee, mooi kaartje is
het geworden ☺

Liefs Erica ☼