dinsdag 21 mei 2013

Tag, met heel veel stempel mogelijkheden

  

Als je ervan uitgaat dat ik gewoon aan de stempel ben gegaan met wit karton.
Vele stempels zijn geschikt, en ook nu kun je enorm veel leren in de workshop die ik geef bij Doe@Ding, *spelen met inkt*.
opgeven voor de workshop is al mogelijk datums komen er weer aan mtt.
Big Postcard van Hero Arts Schaduw inkten, Poedertjes en achtergrond stempels van div merken, zowel Hero Arts als Penny Black heeft ruim keuze.
Stempelen blijft zo geweldig leuk en veelzijdig, vele stijlen, kleuren en toepassingen.
Deze voorbeelden zijn te bekijken bij Doe@Ding in Spijkenisse.



22 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi hoi Zijn weer plaatjes.Gr.Nel

Regina de Koning zei

Prachtige tags. Mooi gedaan!!
Groetjes, Regina

Riet zei

ohh wat schitterend Anita.

Liefs Riet.

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat zijn ze weer gaafff anita

groetjes manon

Gemma zei

wat een prachtige kaartjes Anita, en veel leren kun je zeker op die workshops, ik heb nog dagenlang nagenoten van de mijne...groetjes Gemma

Nellie zei

Deze tags zijn SUPER mooi geworden Anita, met stempels gemaakt echt geweldig en super mooie kleuren heb je gebruikt.
Lieve groetjes Nellie

Marian zei

Prachtige tags
Groetjes

Yvonne zei

Wow, ik vind ze geweldig!! Wat ben ik blij dat ik me al aangemeld heb voor de workshop in juni, dan kom ik lekker bij je spelen met de inkt!!!
liefs Yvonne

corryskaart zei

Oh wat ziet dit er toch allemaal supergaaf uit en ik ga huilen omdat ik zover weg woont
Groetjes van corry

Johanna Visser zei

Zoals gewoonlijk weer oogstrelend. Ook maar weer eens een poging wagen om zoiets moois te maken.

Erica ♥ zei

Je voorbeelden zijn echt weer
prachtig zeg, wowww ☺

Liefs Erica ☼

Anita Meijer zei

Wat ziet het er weer schitterend uit naamgenootje, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende tags, Ik vind ze echt super! Prachtig hoor

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

maria's knutselplezier zei

Prachtige tags, Anita, een voor een schitterend!!

groetjes
Maria

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

super mooi
grtjs Emma

Ilonka zei

Wat een schitterende tag.

Groetjes Ilonka

Dora zei

schitterend!

Anoniem zei

In my ѵіeω, therе іs no ρoint gеtting оut of bed for leѕs than а granԁ, ѕo this
ԁoesn't seem to be worth the bother in my mind.

Stop by my site: fast pay day loans

Angelique zei

Wat een mooie tags.
Ik vind ze erg mooi glimmen.
Ze zijn schitterend gemaakt.

Veel liefs Angelique

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Zijn weer enorm leuk Anita. Moet weer eens richting Spijkernisse en krijg mijn vriendin Thea vast wel mee?!! Gezellig weekend Lida

Nathaly zei

Hi stempel goeroe :-)
Wat je allemaal niet met een witte kaart en wat inkt kunt doen. Prachtig Anita! Nathaly

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat weer een leuke creatie heb je gemaakt!

Groetjes Ida