donderdag 9 mei 2013

For You


Hoe kan je toch heerlijk aan de thee gaan met onze Don&Daisy DDS3328.
Heb de stempel op aquarel afgedrukt met cup o joe, een schitterende bruine inkt van Hero Arts.
Ingekleurd met mijn distress markers en afgemaakt met een laagje embossing poeder.
Ook heb ik een stempelset die ik met veel plezier gebruik, CS0858.
Juist dat zijn de brieven, en postzegels die ik weer uitgeknipt of gestanst heb en aangebracht op mijn kaart voor een leuke sfeer die mooi passend is. Als basis heb ik een Go Kreate mal gebruikt 


Ook de kleine klok uit kalkpapier gestanst en jullie zien het Pretty Papers Bloc *Beautiful Butterflies.
Ook de Klok CR 1234 blijft enorm leuk in gebruik.


Ook ben ik al even groot liefhebber van leuke momentjes in de vorm van glitters en poeders....
Als je goed kijkt zie je hier fragments color van Stampendous om het afdrukje heen.
Ook heb ik Chunky White Embossing Enamel erop los gelaten, oei te leuk om te doen. We werken hiermee bij de workshop *heerlijkheden* die ik geef en lijkt het je nu ook leuk om eens lekker te komen spelen met inkt, stempels en techniekjes, mail dan de winkel waar ik het met enorm veel plezier geef...
Doe@Ding In het najaar deel 2 op veler verzoek☺ De 1 ste 7  Workshop's waren al snel VOL dus grijp je kans en meld je alvast aan....dan houden we graag jou plekje vrij!

Klik hier voor een kleine impressie☺


Hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan hier, en wens jullie een heerlijke dag.

18 opmerkingen:

Joke zei

Gezellig thee drinken op je creatie Anita
Veel aandacht aan besteed
Veel succes met je workshop

femke zei

heey anita,

het is een prachtige kaart geworden!!!

groetjes femke

Sandra zei

Wat een snoepie weer anita !

Ellen zei

Schitterende creatie!
Liefs, Ellen

anita01 zei

Bedankt voor jullie leuke reacties, zit weer te genieten hoor...

En kreeg een mailtje of er nog workshop plekjes vrij waren, tja in het najaar komen er nog extra workshops *heerlijkheden* en je kan dan een berichtje sturen naar Doe@Ding, om te reserveren. Datums volgen wat later daar krijg je dan mail over als het zover is. Hoop zo weer helderheid te hebben gegeven.
Fijne dag allemaal en pluk de dag stempel iets mooi's ☺

corryskaart zei

hoi anita
ziet er geweldig uit en wat mij altijd opvalt aan jou creatie's dat je zo prachtig werkt met de distress
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Oh wauw naamgenoot wat is dit weer schitterend, een toppertje weer.
Liefs van Anita

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Anita.

Liefs Riet.

Amanda zei

weer een geweldige a la Anita, mooi gedaan meis.

Unknown zei

Wat een schatje Anita, en met zulke mooie techniekjes een echt toppertje.


Lieve groetjes Suze

cornelie zei

Wat een beauty is dit weer Anita!!!! Groetjes, Cornelie

Josje zei

Je hebt weer een geweldig mooie kaart gemaakt!!
groetjes Josje

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Prachtige kaart
Groetjes, Emma

Bernadet zei

Prachtige kaart Anita

Marian zei

Het is weer een topper hoor Prachtig
Groetjes

Marian zei

Het is weer een topper hoor Prachtig
Groetjes

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Anita.

Groetjes Ida

Erica ♥ zei

Wat een mooie glitters op de kaart,
hij ziet er werkelijk schitterend
uit, toppie !

Liefs Erica ☼