zaterdag 25 mei 2013

Warm Whishes


Hierbij een heerlijke kaart helemaal in mijn stempel straatje.
En ja ook deze is te bekijken bij Doe@Ding in de winkel, op verzoek nu ook op mijn blog te bewonderen want hij heeft te maken met de workshop die in het najaar nogmaals te doen is bij Doe@Ding, dus meld je alvast aan...VOL=VOL. er zijn nog gezellige plekjes maar nog geen datum bekent ☺


HEERLIJKHEDEN heet de workshop....ja hoe kan het ook anders met deze sappige SIZZIX Vine with Leaves & Fruitzomerkonginkjes. Heerlijk bewerkt met hero arts schaduw inkten en heb er natuurlijk een super sappig techniekje op los gelaten.


Ik ben nu eenmaal gek op frames, en die dan te combineren met flora en fauna, en alles is natuurlijk te vinden in mijn favorieten hobby speciaalzaak in Spijkenisse.


Banner met stempel tekstjes is van Marianne Design.
Bloemenpons van Nellie Snellen  blijft heerlijk relief geven.
Hart 60003/005, grasjes 6003/0026-0032,swirl 6003/008 hoekje 6003/0015 zijn van NOOR
Frame van Spellbinders
Embossing folders
Hero Arts stempel Leafy Vines
Vlindertjes van Unique
pocketkaart is eigen idee op het mooie fluweelkarton van Doe@Ding.


En de tekst is z'n bjoetie van Diffrent Colors, ze blijven zo heerlijk in gebruik.


Sluit graag af met de mededeling dat 31 mei Doe@Ding een hele speciale koopavond  heeft info hier! 



31 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi hoi mooie vrolijke kaart,heb je de stans nog gevonden.Ik kan 30 mei niet.gr.Nel

Miriam zei

Lekker sappige aarbeitjes! Herken ik daar nu het Frosted Crystal poeder? ;)
Het was weer helemaal leuk gisteren!

Groetjes, Miriam

jolanda zei

heel mooi kaartje

Marian zei

Prachtige kaart. Wat en beauty
Groetjes

corryskaart zei

hoi anita
wat een prachtige kaart in leuke vorm en zo warm van kleur,super!!
groetjes van corry

Dora zei

wow...wat mooi. prachtige kleuren.
wat mooi gedaan met dat inkt.
dank je wel voor je reactie, erg leuk dat je even langs bent gekomen.
fijn weekend!

Riet zei

Schitterende kaart Anita.

Liefs Riet.

JOKE zei

Wat een schitterende kaart is dit!!!! Ik ga meteen een paar aardbeitjes nemen...
Liefs Joke

Hannie Stoel zei

Zo moooooi!
Ik zit je werkstukjes altijd een poosje te bekijken, je maakt er altijd zulke kunstwerkjes van.

groetjes, Hannie

Ilonka zei

Een superleuke kaart

Groetjes Ilonka

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat supermooi Anita!! En mmm...die aardbeien ;-)
Groetjes Tineke

Neline zei

Geweldig!! Wat een super gave en mooie kaart Anita!
groetjes
Neline

Sandra zei

Wat en mooie creatie heb je weer gemaakt, super !

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige kaart weer, Anita, jij maakt er echt kunstwerkjes van!!Schitterend!!

Groetjes
Maria

Olgeline zei

Wow..ganz tolle Karte.

Josje zei

Het is weer S U P E R mooi !!!

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
en wat een mooie kleuren
Groetjes Margreet

Antoinette Voorn zei

Weer een super kaart met mooie details !
En gave combinatie van papier...

Gr Antoinette

Joke zei

Mooie creatie Anita

Marjoleine zei

Ik zit hier een beetje te kwijlen achter mijn laptop....Jemig, Anita wat is dat weer supermooi gemaakt zeg! Echt een bjoetie van een kaart!
Liefs,
Marjoleine

Erica ♥ zei

Wat en super kaart, ik kijk mijn
ogen uit, echt wowww ☼

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Henriette zei

WAUW!! wat zijn de creatie weer geweldig!! liefs Henriette xxx

Marja Sch zei

Wat een super geweldig modelletjes is dit weer en zoveel leuke details hele maal supers om van alle kanten te bewonderen. Gr Marja

Yvonne zei

Wauw wat vind ik dit mooi!!! Zit hier helemaal te genieten!
liefs Yvonne

thea zei

Wat ben je toch een ster, geweldig mooie kaart!

Roos-Mary zei

Hoi Anita,

Wat een mooie kaart is dat.
Ziet er geweldig uit.

Warme groetjes uit
Key Largo

Roosje

PaNaKo zei

It is very beautiful....:)

Françoise zei

Fantastisch mooi ! en die kleuren.....TOP !
Françoise

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw schitterend !

Groetjes ida

manon's kaartenhoekje zei

ohhh wat een gaaff kaartje anita wat een super model zeg...mag ik vragen wat deze kaart kost of is die niet te koopt hij is zo gaaffff.

groetjes manon

Unknown zei

I'm a fan of your creation!!!
I love your bright color in projects!!! Great, Great, Great!!!!

Olga, xxx