donderdag 2 mei 2013


Hierbij weer een heerlijke kaart met de gave stempels van Penny Black Strauwberry Jam.
Hoe groot fan ik ben van dit merk laat ik eigenlijk veel te weinig zien, sorry hiervoor.
Gelukkig heeft Doe@Ding een breed scala aan cute stempeltjes van dit merk. 


Mooie mallen gebruikt, MFT, Sizzix,(grote tag zit dit label bij) en mijn favorieten pareltjes maken de boel altijd zo gezellig. 


Hero Arts schaduw inkt Cup O Joe de egeltjes mee gestempeld en ingekleurd met distress makers.
Beetje stickles voor de bling aardbeitjes.
Achtergronden maken we weer op de workshop bij Doe@Ding die as zaterdag beginnen....hier weer z'n mooie gemaakt met de schitterende stempel Victorian Tile Background van Just Ride.

Wil jullie hartelijk bedanken voor al jullie leuke berichtjes, echt te gek hoor.


32 opmerkingen:

Sandra zei

Wat een plaatje weer Anita en de PB-tjes blijven zo leuk he .
Groetjes..

Unknown zei

Heel mooi. De gestempelde achtergrond is zeker geslaagd. Deze PB egeltjes zijn bij mij ook favoriet!

Liefs,
Daniëlle

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwww wat een super gave kaart heb je weer gemaakt...blijven altijd plaatjes je kaarten...

groetjes manon

Jantine zei

Wat een lief kaartje!

Anita Meijer zei

Wauw naamgenoot wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, ik vind het weer een toppertje eerste klas.
Liefs van Anita

Thea zei

Schitterende kaart Anita met superschattige egeltjes. Ik ben er ook liefhebber van net als de lieve muisjes van PB. Zal weer eens zoeken in mijn "stempelarchief" hi hi!

Groetjes Thea

Cobie zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Anita.

Groetjes Cobie

crealinedance zei

Hoi hoi vind het weer een schatje.gr.Nel

Elfjesdroom zei

wauw, wat een mooi kaartje en wat ben ik blij dat ik nog een plaatsje heb bij je aan de workshoptafel, nog net voordat ik op vakantie ga. ga me er weer helemaal op verheugen!!

lieve groet
Elvira

Marian zei

Wat een schattige mooie kaart weer.
Echt weer klasse
Groetjes

Marian zei

Wat een schattige mooie kaart weer.
Echt weer klasse
Groetjes

Samantha zei

Wat een ontzettend lieve kaart in hele mooie kleuren. De layout vind ik ook super!
Prachtig geheel :)
Groetjes, Samantha

Miriam zei

Wat een mooie kaart weer: lieve egeltjes en een schitterende achtergrond!
Hopelijk leer ik de 24ste hoe je die kunt maken... ;)
Verheug me er in ieder geval erg op.
Tot dan!

Hartelijke groetjes, Miriam

maria's knutselplezier zei

Wat een super kaart weer!!!Je hebt fantastisch originele ideeën !!!

Groetjes
Maria

cornelie zei

Prachtige kaart Anita!!! Wat een enig stempel is dit:) Groetjes, Cornelie

Lia zei

Schitterende kaart weer,
groetjes Lia

Ilonka zei

Het Anita wat een supermooie kaart heb je gemaakt. Schitterend meis. Het is een plaatje.

XXX Ilonka

Unknown zei

onwijs mooooooooooi Aniet!

jolanda zei

heel mooi kaartje

corryskaart zei

Hoi Anita
Wat ziet dit er toch lief uit en ja die egeltjes vind ik ook altijd zo geweldig maar je kaart ziet er weer zoals gewoonlijk geweldig uit
Groetjes
Corry

Antoinette Voorn zei

Wat een mooie kaart weer: lieve egeltjes en een schitterende achtergrond!

Gr ANtoinette

Dili's Creaties zei

hij is weer super Anita


liefs Dili

Tineke van der Linden zei

Supermooie is de kaart met de PB egeltjes Anita!
Groetjes Tineke

diana68 zei

leuk leuk leuk Anietje.....maar je onderstaande mini ws is prachtig !!

en graag gedaan ;o)

diaan x

Josje zei

Heel erg mooi Anita je maak altijd van die mooie achtergronden met van die schitterende stempels
fijn weekend josje

Joke zei

Leuk Anita met het verspringen van de kaart
En dat penny black je favo's zijn dat wist ik toch wel hoor

Henriette zei

Lieve Anita, wat een plaatje, so cute!! liefs Henriette xxx

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een super lief leuk kaartje heb je gemaakt! echt erg mooi.

Groetjes Ida

mandy zei

wat een waanzinnig mooi kaartje weer aniet, de aardbeitjes zien er erg lekker uit hihih!
geniet van al je workshops bij doeading!
groetjes mandy

Erica ♥ zei

Wat laat je weer een schitterende
kaart zien, ik vind hem helemaal
geweldig Anita, wowwww ☼

Grtjsss Erica ☺

lenywim35 zei

Wat een gaaf kaartje met die egeltjes. Vroeger zat er in Rijswijk een mevrouw met kleine kaartjes en die had allerlei plaatjes (zelf getekend en laten drukken van egeltjes. Helaas zie ik haar niet meer nu ze Oma is geworden. Had ik maar meer plaatjes gekocht denk ik wel eens.
gr leny w

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Zo lief allemaal, top
grtjs Emma