zaterdag 11 april 2020

Ton sur Ton

We Are een dubbele Elizabeth Craft Designs pagina bordevol met al het moois van Charlene &Ilse
Art Journal Special
Totaal in mijn kleuren pallet en hier kunnen uiteraard nog foto's op verwerkt worden.

Speels en doel.... jullie te inspireren, lukt het zo wel he......
Zo kun je zien hoe tof het bij elkaar kan zijn..... en hoe schitterend het Soft Finish Cardstock
Hier uitkomt... de structuur en de blending is echt perfect.

ECD S033 Spring Flower Mandala
ECD 1760 Mandala
ECD CS 170 Words & Layers
ECD 1739 Planner Essentials -21- Note Pieces
ECD 1736 Reinforcements


PE -21- Note Pieces vind ik waanzinnig.... het geeft dat effect wat we zo graag willen zien in onze Planner.... Perfect te combineren in elke stijl... met of zonder foto's...
Samen zijn deze 2 collecties te gek... 


1 opmerking:

Anoniem zei

De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'