zaterdag 25 april 2020

Geel


Totaal anders met als kleur......in de hoofdrol.
GEEL
Elizabeth Craft Designs lijstje vind je hieronder tussen al de foto's om jullie extra te inspireren met deze gave basis.... de Top Loading Pocket.... en die is cool!


Uiteraard gebruik ik het schitterende 300 grams Soft Finish Cardstock wat ik bewerkt heb met 1 stempel van Marianne Designs die ik kreeg als uitdaging van Stamps and Cards.....
Nou dit is mijn uitvoering geworden,.... 


Schitterende combinaties deze 2 en het geel omdat we zoveel zonnestraaltjes hebben gehad de laatste tijd en het wel eens in de hoofdrol mocht komen... Hiervoor gebruikte ik het mooie Embossing poeder van NUVO by Craft Emotions.


ECD 1740 PE-22- Pocket -4- Top Loading
ECD 1743 PE-25- Double Heart Insert
ECD CS 163 Pieces of Life Retro 
ECD 1658 Planner Labels
Planner -5- Sunflower



Je kunt met de Loding Pocket ook *schuifkaarten* maken.
Ik probeer altijd breed in te zetten om zoveel mogelijk eruit te halen wat er inzit en dat maakt ook deze set uniek!


Geen opmerkingen: