woensdag 15 april 2020

Here for You


Hier de laatste van 3 verschillende uitvoeringen die ik voor jullie gemaakt heb met de 
 Elizabeth Craft Designs  Planner Essentials 1743 Double Heart Insert -25-


ECD 1698 Stitched Indented Square
ECD 1696 Fitted Indented Square
ECD CS 139 Build Your Own Sentiments 1

De tekst stempelset is weer een veelzijdige inzet... combineren van div teksten maakt deze gave set uniek.... Ik gebruik hem graag en heel vaak,.... 

Hoop jullie weer heerlijk geïnspireerd te hebben en wens jullie een veilige dag toe.

2 opmerkingen:

Lia zei

Wat heb je prachtige bij elkaar passende kaarten gemaakt. Helemaal top!
Lia xx

Anoniem zei

De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'