donderdag 2 april 2020

Planner in uitvoering

Men neme als laatste stap.... voor de Elizabeth Craft Designs Planner Pagina...
VELLUM
Die heb ik bestempeld met de mooie Background tekst...wat een grappig effect geeft het toch!
De hint is... plak achter een stuk vellem het ECD Tape.... en dan ga je dus schuren, in mijn geval langwerpige stukjes maar iedere vorm geeft weer een totaal andere uitstraling ...
Het plakt door de ECD Tape zo simpel op en geen plakrandjes of lijm erdoor... prachtig !
De ECD Tape is in vele maten verkrijgbaar maar ook de 6x6 inch vellen voor $4.45 
Je ziet het mooie Soft Finish Cardstock structuurtje en prachtig doorheen.

Puntje aandacht is mijn super fijne punt van de pincet.... hij is van staal en iets ruw, zo pak je de kleinste stukjes op.... plank je vast of haal het schudvel van je tape.... mijn rechterhandje....

ECD CS 167 First Sights of Spring
ECD CS 146 Background Stamps -2-
ECD 813 Fine Pointed Tweezer Pink


2 opmerkingen:

اجيال كلين zei

https://agyalclean.com/

Anoniem zei

De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'