woensdag 26 maart 2014

Wild Rose Fantje


Hoe geweldig leuk is het toch om de Wild Rose Studio Fantjes van Craft Emotions in de juiste kleur te zetten.
Deze was een inspiratie bronnetje die nu best geshowed mag worden.
Ingekleurd met Distress inkt.
Randen geblend met Distress inkt.


Papier een blokje van Wild Rose Studio en zo heerlijk romantisch.
En ja ja weer het schitterende Craft Emotions Kraft gebruikt dit keer Kraft  Bruin.
Takje 2 soortjes MFT
Hartjes MFT


Heb de wink of stella rijkelijk gebruikt en och kan niet meer zonder ha ha....
Tekstje gestempeld met Versafine en uitgeknipt, lief modelletje zo toch!


Even het model, dat had ik ergens gespot alleen geen idee meer bij wie maar zo leuk dus gelift.
Wel mijn eigen swing geprobeerd te geven maar ben zoiezo slecht in namaken, soms heel jammer.


De vlop van Marianne Design die gebruik ik nog maar wat graag om de afz met wens in te stoppen...


14 opmerkingen:

Unknown zei

Het is weer een beauty van een kaart.

Janette van Otterlo zei

Wat een snoeppie weer!
Grtz Janette

Erica ♥ zei

De kleuren zijn geweldig, de stempel is een lieffie, de kaart
is gewoon helemaal TOP ☺
Gezellige en fijne week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Amanda zei

Wat een ontzettend mooi kaartje en een leuk model, wat een mooi kleurtje ook.

liefs Amanda

Elizabeth zei

Wat een schitterende en lieve kaart!! Prachtig in die kleur roze.

Henriëtte zei

Een schitterende kaart Anita en dat olifantje is zoooooo lief.

groetjes Henriëtte

Birscrea4fun zei

Hoi Anita, ben al enige tijd je volger, en kom vaak mooie dingen bij je tegen. Ik maak nu ruim een jaar kaarten en sinds dit februari heb ik pas een blog. Maar wat werkt het verslavend, je kaart is prachtig vooral de kleuren spreken me erg aan. En je envollepe is schattig.
Groetjes Birgit

Neline zei

Prachtig Anita, en wat een leuk modelletje. Mooi van kleur!
groetjes
Neline

Cobie zei

Geweldig.. wat een super leuke kaart!

Groetjes Cobie

Margreet zei

Wat een kunstwerkje weer Aniet!
xxx Margreet

José zei

Ik was al bij je blauwe "zeemans"kaartje geweest, maar deze is ook super leuk

Joke zei

Mooie creatie Anita

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat een gave kaart

groetjes manon

maria's knutselplezier zei

Wow , Anita wat een mooie schattige kaart weer , ik word er helemaal blij van!!!Schitterend!!

Groetjes
Maria