zondag 23 maart 2014

Thinking of You


Voor een bijzonder iemand die gemist word een sweet beterschapje gemaakt.
Accordion Circle Card 769 als basis met de prachtige Square with Circle Frame Edges 770.
Deze set heeft 3 grandioos gave patroontjes waarvan ik er 2 heb gebruikt en hoe...☺
Basis is dit keer weer het schitterende Fluweel Papier van Doe@Ding.


Tja ik kon het niet laten en weet hoeveel ze van bloemen houd dus ook de vlop opgefleurd met lelietjes der dalen stempel Archival Blue Violet gebruikt en iets in kleur gezet met Distress Inkt Milled lavender en Peeled Paint. 


Bloemetjes Elizabeth Craft Design zo ook de schattige blaadjes.
Penny Blackje Garden Slumber 2301F
Weathered Wood-Stormy Sky-Spun Sugar-Worn Lipstick-Vintage Photo-Wild Honey- Black Soot.
Joy Applicator met pompons gebruikt voor de hartjes en blader partij.


Thinking Of You  789 een schitterend lief tekstje van Elizabeth Craft Design.
En de Bees 710 hoe lief te verwerken op je kaart.
En helaas kon ik de subtiele glitters niet vangen met mijn foto maar heb hier en daar de Wink of stella brush gebruikt en dat maakt samen met een parel dit geheel af....


Kreeg wat vraagjes hoe ik het verstuurde, je sluit de kaart tot een plat geheel en dan kan hij zo de vlop in hoor geen enkel punt bij dit leuke model.

Is er even iets niet online, dan mag je altijd Doe@Ding contacten.


14 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een bjoetie Aniet!!

Janette van Otterlo zei

Daar zal Jannie blij mee zijn!!! Hij is weer geweldige!!
Grtz Janette

Elizabeth zei

Ziet er weer schitterend uit!! Leuk, dat er ook bijtjes zijn. Ik heb er 1 gemaakt met de lieveheersbeestjes, deze staat op mijn blog.

Dili's Creaties zei

vind het weer een plaatje


liefs Dili

maria's knutselplezier zei

Wat een schattig kaartje Anita88 Super hoor!!

Groetjes
Maria

Margreet zei

Wat een prachtige en schattige kaart Aniet!
xxx Margreet

Miriam zei

Prachtige kaart, weer!
Schattig plaatje en het kaartmodelletje is zo leuk!

Anita Meijer zei

Zo supermooi weer naamgenootje, ik vind het geweldig mooi.
Liefs van Anita

Sue Ann F. zei

Anita, This is a soft lovely card.

Amanda zei

Echt een plaatje Aniet, bijzonder mooi.

liefs Amanda

Erica ♥ zei

Wat een super mooie kaart is dit weer ☺
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Noriko zei

Het is een plaatje Anita!
Echt ook weer zo'n super leuk model.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Joke zei

So Sweet

manon's kaartenhoekje zei

sapper de flap wat een super gave kaart

groetjes manon