dinsdag 4 maart 2014


Heerlijke stempels heerlijke kaartjes.....
De schitterende stempels van Indigo Blu al even in huis en veel mooi's mee mogen laten zien met de demodagen afgelopen week-end. En beloofd hier het kaartje.
Indigo Blu Wild Meadow een A5 sheet .
Vlindertje is er natuurlijk.....een van Unique.


Maak al vele jaren luchten, wolken en heb daar wat van laten zien...hier voel je bijna de zonnestralen.
Gestempeld met Achival Potting Soil een warm bruine kleur en zo mooi.


Sizzix tag's in de pocket
En de lijn afgezet met de loops van Memorybox


Lijkt net of de tag's in het zand aan het stand zijn geschoven....laat de lente maar komen hoor.
Distress inkt....blenden, het blijft herelijk om te doen.
Heb jij nu ook z'n zin om te stempelen...geef je dan op voor mijn workshop *spelen met inkt, of laat je op de reserve lijst zetten bij Doe@Ding.


En natuurlijk ook de achterkant in de inkt gezet....echt een schitterende A5 sheet vol prachtige stempels die te verkrijgen zijn bij Doe@Ding.



21 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Dat is weer een pracht van een kaart, wat een mooie stempels,
je hebt er echt weer iets moois van gemaakt ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Sandra zei

Wauw wat een mooie zonnige kaart ,geweldig !

Francien zei

Je maakt altijd zulke mooie creaties Anita...altijd even recht alles en prachtig gestempeld en ingekleurd etc....dit is ook weer schitterend...haast een klein albumpje...heel mooi!! groetjes Francien.

maria's knutselplezier zei

Prachtige kaart Anita , je bent van alle markten thuis!!!

Groetjes
Maria

anita01 zei

Bedankt hoor voor de reacties dames en idd ik ben een echte stempelaar in hart en nieren. Beetje pietje precies maar soms ga ik los...probeer van alle markten thuis te zijn dat maakt deze hobby oneindig geweldig en zonder grenzen...☺

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Weer erg mooi met de stempels!

Groetjes ida

Ankie vd Polder zei

Wat een superkaart zeg! Groetjes, Ankie

Wybrich zei

Wat is het weer mooi Anita!!
Jammer dat het zover weg is.....ik had graag eens een workshop bij je gedaan.

Tineke zei

Wauwie Aniet wat weer een schitterende kaart, wow ik wou dat ik zo kon stempelen!!!!
SCHITTEREND.

Liefs Tineke

Marja Sch zei

Schitterend gedaan Aniet. Gr Marja

Dora zei

GEWELDIG!! wat heb je toch een schitterende scene gemaakt. super creatie. mooi van kleur!!

Elly zei

Jammie, weer een heerlijk kaartje Aniet!!

liefs, El

José zei

Heel mooi weer Aniet, ik heb er van genoten.
Groetjes uit Dordrecht

Malika zei

Echt super mooi die kaart

Malika

Angelique zei

Wauw dit is weer een prachtige kaart Anita.
Ik vind hem super.

Veel liefs Angelique

Joke zei

Mooi compleet kaartje

Francisca zei

Onvoorstelbaar hoe je doet . Prachtig .
Groetjes ,
Francisca

Anita Meijer zei

Wauw schitterend weer naamgenootje, ik vind het supermooi.
Liefs van Anita

Ann zei

Prachtig!
Groetjes, Ann C

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwww anita wat een super gave kaart

groetjes manon

Miriam zei

Super mooie kaart met prachtige stempels! Ik krijg zin in de lente!

xo, Miriam