woensdag 26 maart 2014

AHOY


Hoe geweldig effect met net even andere kleurtjes en soms zo eenvoudig.
Hier de Elizabeth Craft Design Accordion Oval Card 772

En ze zijn vers binnen hoor bij CRAFT EMOTIONS  al het mooi's van Elizabeth Craft Design.
Ook de schitterende Embossing Folders .


Heb zo genoten bij het maken van dit geheel want och dit soort kaarten zijn toch wel heel erg genieten om te mogen maken en kunnen jullie nu bewonderen in de winkel bij Doe@Ding.
Zal het ook in Nijkerk showen hoor afgesproken.....neem weer lekker veel mooi's mee!
En we zijn in de stand van Doe@Ding te vinden met een super mooie demo maar daar later meer over.


Close Upjes, ik smelt altijd zo bij het zien van deze ventjes....en zo heerlijk in het blauw wit gehouden.


MFT Let's Get Nautical met mijn dank aan Virginie ☺ 
Ook in stempels van Penny Black Ahoy.


Spelen...we zijn toch nooit te oud, en ieder op zijn of haar eigen manier.
Nog eenmaal een zij gezicht van deze Accordion...wat vinden jullie?



22 opmerkingen:

Elizabeth zei

Anita, ik vind deze zo supergaaf!! Ik was er helemaal weg van. Ik heb zelf ook al zo'n soort versie gemaakt.

Erica ♥ zei

Ohh wat een lieve leuke en mooie kaart, echt een schatje ☺
Gezellige en fijne week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

anita01 zei

Ik was er eerlijk gezegd ook helemaal weg van...wat soms een kleurtje niet kan doen he ☺

Bedankt lieve dames altijd gewaardeerd een leuke reactie!

Fijne avond hoor.

scrapfertier zei

Wat een schatje.
Leafs Tietje.

Marian zei

Wat mooi en de kleuren prachtig
Groetjes

Lia zei

Geweldig wat mooi,
groetjes Lia

José zei

Wat een pracht exemplaar is dit weer Aniet, helemaal in mijn (vaar)straatje! Zijn dit rubber stempels of digi's en waar heb je ze mee ingekleurd? Zo'n leuke stansjes heb je ook gebruikt, ben er helemaal weg van.
Liefs uit Duitsland

JOKE zei

En weer zo'n pracht exemplaar!!! Wat een schitterende kaart, en ja...de kleur is geweldig!
Liefs Joke

Joke zei

En zo een vrolijke kaart

jolanda zei

prachtige kaart

Sandra zei

Wat een leukerd Anita !

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwwwwwwwww wat een supr gave kaart anita echt een topper

groetjes manon

Lia zei

Prachtig kaartje
Liefs Lia

Miriam zei

Op foto is 'ie al mooi, maar in het echt is 'ie nog veeeeel mooier! En die plaatjes zijn echt schattig...

Anita Meijer zei

Zo schitterend weer naamgenootje, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

maria's knutselplezier zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
maria's knutselplezier zei

Wat heb je deze weer prachtig gemaakt Anita, heel mooi in die marine kleuren en zo lief !!!

Groetjes
Maria

maria's knutselplezier zei

Wat heb je deze weer prachtig gemaakt Anita, heel mooi in die marine kleuren en zo lief !!!

Groetjes
Maria

maria's knutselplezier zei

Wat heb je deze weer prachtig gemaakt Anita, heel mooi in die marine kleuren en zo lief !!!

Groetjes
Maria

maria's knutselplezier zei

Wat heb je deze weer prachtig gemaakt Anita, heel mooi in die marine kleuren en zo lief !!!

Groetjes
Maria

maria's knutselplezier zei

Wat heb je deze weer prachtig gemaakt Anita, heel mooi in die marine kleuren en zo lief !!!

Groetjes
Maria

maria's knutselplezier zei

Hier is iets heel raars gebeurt , sorry hoor Anita, ik weet echt niet wat ik verkeerd deed!!

Groetjes
Maria