vrijdag 8 maart 2024

Uitpakken met Paper Flowers

 




We Pakken eens heerlijk Uit met deze leuke Box Kaart.
Nieuw uitgekomen maar de mooiste ECD Paper Flowers heb ik de box gevuld  gewoon omdat ik van onze bloemen hou.
Let op het schitterende Garden Party cardstock die ik gecombineerd met het Soft Finish Cardstock, zo fraai....

*stappen plan onderaan deze post*


ECD 2132 Box folding card

Maar liefst -19- stansen in deze set om eens heerlijk *uit te Pakken*

ECD 2087 Florals Foliage -1-
De set met het leuke vogelhuisje

ECD 2096 Wild Flower -1-
ECD 2097 Wild Flower -2-
ECD C019 Garden Party
ECD 144 Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*


Hier kun je heerlijk op los gaan 3 zijdes bewerkt en de 2 panelen in het midden van de box als *hou vast* voor al deze bloemen.


Hij kan nog altijd Plat Verstuurd worden, dit doe ik in een 
bubbel envelop.... dat maakt dit model heel erg speciaal.


Hieronder een stap voor stap om in elkaar te plakken.
Ik gebruik het ECD Tape en het fijne ECD puntschaartje.




Het hogere paneel op de achterzijde met plak randen werk je ook nog mooi af,... een fluitje van een cent.



2 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Wat een prachtig versierd doosje.
Wat een mooie bloemen en zo leuk dat vogelhuisje erboven uit.
Grietje

anita01 zei

Dank je wel erg leuk je berichtje te lezen,...fijn weekend, met gr Anita