zaterdag 23 maart 2024

Oli ingelijst

 


Hi there

Hoe geweldig dit bamboo foto lijstje met Oli in de hoofdrol
En tja daar heb ik speciale Paper Flowers bij gemaakt, ze zijn werkelijk oog  strelend met deze techniek


ECD 2096 Wild Flower -1-
ECD 2125 Freddy the Frog
ECD 2130 Leaves Background
ECD 2092 Oli the Bear
ECD 2078 Everyday Words 2


De achtergrond met de gave Leaves set bewerkt met mijn Nuvo poeders, en Distress Inkt. Spettertjes water en deppen en voila.


En jazeker het is me gelukt om zelf Glue Dotjes te maken en het werkt top. Het geeft ook gelijk iets diepte en dat zocht ik.

Tack-It Over & Over by Aleene's


De bloemen heb ik met Distress Embossing Glaze gemaakt.
Halve weggen de 2 de laag opwarmen een beetje goud embossingpoeder op strooien, ik gebruik het nuvo lepeltje.
En door verwarmen, en dan z'n mooi effect.
Heel voorzichtig moduleer ik de flowers met mijn vingers,...




2 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Geweldig om te zien. Die bloemen springen er echt uit.
Groetjes Miranda

anita01 zei

Hej hoe enorm leuk je berichtje en ja gaaf he die bloemen passen heerlijk, djw