zondag 17 maart 2024

Cherry Blossom Party

 


Een fantastisch feest met deze Pop Up Kaart 

De stansen van Karen Burniston en het stempelwerk is van 

Lesia Zgharda Designs

Totaal iets anders als jullie misschien van mij gewend zijn maar hoe leuk om met deze Cherry Blossom stempels aan de slag te gaan, och ik vind het een feest...

En mijn Warme Groetjes & Paper Flowers is live te zien 5-6-7 April

Broodfabriek 

Stamps and Cards



Hier de bovenzijde van deze pop up...als je de kaart opent dan beweegt alles mee en tja dat verrast zo leuk.

Ik dek mijn demotafel helemaal vol met de mooiste Warme Groetjes en neem jullie graag mee in het kleuren met oa de Zig Markers & Derwent Inktens maar ook de Oxides gebruik ik dan graag.


KB 1258 Birthday Candle Add-ons
KB 1043 Fancy Label Accordion
ECD 144 Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*
Lesia FL192 Cherry Blossom



Geen opmerkingen: