zaterdag 2 maart 2024

-labels-tags-and-more-

 


-labels-tags-and- more-

Hier mijn ART Journal als ik het geheel open sla.....alles met de laatste geweldig gave release van ECD by Devid.


Pagina -1- met die gave tags and more
Gestempeld de basis met die gave grote Barok stijl stempel.
Heel veel bewerkt met emaille poeders en goud.


Ook hier de sterretjes met dubbelzijdige tape bewerkt en zo stoer geheel...... de 2 tags passen zo gaaf.


Sla je deze pagins open krijg je dit te zien en kijk maar gezellig mee..... genoeg op te bekijken. De tags zal ik beter uitlichten in mijn volgende post anders word het wel heel veel op deze zaterdag .

De basis ECD 2111 set geeft zoveel mogelijkheden echt verrassend en onuitputtelijk de combinaties.

En ik mag zo enorm graag inkleuren met de ECD Watercolors he, en hoe te gek is dat deze bloemenrand......nu al in love....
Heb er zelf een gave pocket verticaal van gemaakt met weer een pocket erop..... teksten te kus en te keur....

word vervolgd ...





3 opmerkingen:

Ellie Knol zei

Mooi... de kleuren spreken mij wel aan!

wisdomdesigns zei

Deze is echt heel leuk Anita

anita01 zei

Heel erg leuk jullie berichtjes, bedankt hoor.