vrijdag 19 augustus 2022

Sidekick leuks

 


Kon het niet laten deze zomerse dagen een heerlijke ECD Sidekick pagina te maken,...met al het moois uit de nieuwste collectie van Esther Glas.... 
Christmas Lives Here is een veelzijdige release die ook enorm leuk is als kaart...
En dat wilde ik zo graag delen met jullie....
Hier met mijn eigen Paper Flower Collectie opgefleurd en kan jullie vertellen dat het nieuwe Cardstock echt prachtig is maar ook het 


ECD 1967 SE-23- Window Page -2-
ECD CS 276 Circles with Sentiments
ECD  C009 Cristmas Lives Here 
ECD PO20 Sidekick Vintage Black


De gave pagina gaat dus open, en erachter de teksten, een speels effect voor ook op de kaart.
Het is dat het voor mij te hot in de hut is...dus even stapje terug met ontwerpen en maken maar ga wel door hoor.....dus als er iets moois uit mijn handen komt dan geniet ik in de vroege uurtjes....
De Christmas Lives Here collectie is uniek en echt zo te gek.......
 Ben trots dat ik in het ECD Team zit, om jullie te inspireren !




2 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Fantastisch, je kaartje! Prachtige kleuren ook, echt Anita!!!

anita01 zei

Gezellig je trouwe bezoekjes, genieten is zoveel mooier als het samen kan he