dinsdag 2 augustus 2022

Magical Winter

 


Christmas Lives Here
De nieuwe Elizabeth Craft Designs release van Esther
En dit is zo grandioos leuke collectie...
Ben begonnen met de man des huizes ha ha.... maar dan met een *zomer* tintje...
Het leek me echt zo enorm leuk om hem heerlijk aan de BB te zien,....


Basis zijn de leuke nieuwe halve pagina's die ik uit het gave Reminiscence the book -4- heb gestanst.
De keuze van de BBQ was al snel gemaakt, wat een zomer is het toch he.... soms echt te heet in de hut om lekker aan de slag te gaan met al het leuks.... maar mijn werktafel ligt alweer met ander leuks...
Dus iedere keer weer lekker verder in de vroegte...of wat later op de avond....


ECD 1969 Christmas Figures
ECD 1964 PE-53- Half Tab Page with Christmas Lights
ECD CS 273  December Details
ECD CS 276 Circles with Sentiments
ECD PB -04- Reminiscence The Book -4-
ECD 1532 Backyard Barbeque


Het ECD Soft Finish Cardstock 240 gram is altijd mijn basis...... en dat combineer ik graag met al het mooie Cardstock uit een van de gaafste boeken die nu uit zijn....in dit geval nummer -4-
Spelen met inkt of in dit geval de ECD Watercolors geeft een divers effect en blend graag nog extra met distress of Oxide inkt.... leuke technieken die misschien op de foto niet altijd te zien zijn maar het effect is te leuk... glans en glim of juist mat wisselen elkaar hier af om deze Tough Guy extra cool te krijgen...







Geen opmerkingen: