maandag 15 augustus 2022

Geniet maar lekker mee

 


Voorbereidingen voor mijn Workshop *Spelen met Inkt* zijn altijd in volle gang...
kreeg de vraag over een kiekje achter de schermen,. Dus bij deze....


De ECD Book Box uit mijn ECD Paper Flower Collectie staat centraal
Die word opgefleurd met de Florals...en in de box zit uiteraard een heerlijk geheel waar je ook de Florals op kwijt kan...... kan nog niet alles laten zien want deze workshop verzorg ik nog een aantal keren bij Stamps and Cards te Waddixveen.


Hoe geweldig leuk om meerdere projecten voor deze workshop ter inspiratie te showen op z'n dag...
Diverse technieken komen voorbij en een heerlijke dag verzekerd......vol gezelligheid in een groepje van max 8 personen....

Werk altijd met ECD Soft Finish Cardstock maar als extra zet ik het schitterende 
HANDGESCHEPTE papier van Papierschepperij De Weesp ook in.

Kortom heb je zin in deze leerzame en Fleurige workshop meld je dan HIER  ..... Of wil je de nieuwe workshop volgen met als basis een geweldig leuke POP UP kaart maken met een toetje..... inkleuren en de Florals staan hier centraal meld je dan HIER aan..... en ik zeg graag tot ziens .....






Geen opmerkingen: