zondag 7 maart 2021

Ze komen er aan....

 


Ze zijn bijna weer vers te plukken, uhm bedoel te koop bij uw favoriete hobbyzaak de 
Elizabeth Craft Designs *Paper Flowers* van de 2 de collectie....
Om jullie alvast wat inspiratie te geven heb ik hier een heerlijke krans combinatie gemaakt.

ECD 1842 Florals -6-
ECD 1844 Florals -8-
ECD 1802 Stamen Flowers

De bloemen gestanst uit het Handgeschepte Papier  uit ECD Soft Finish Cardstock 240 gram.
Dus alle oranje bloemen handgeschept en de rest alles uit SFC zo komt het geheel nog mooier uit.
Ik heb ze even in een krans gelegd voor jullie.... blijft zo mooi om te maken.

16 stans sets van mijn eigen Collectie die ik mag verzorgen voor ECD.
Dit doe ik samen met Joset,... en we zijn trots erop dat jullie ze kopen en ermee aan de slag gaan...de mooiste kaarten en werkjes komen voorbij en dat is genieten, dank jullie wel ook voor de berichtjes super lief......


1 opmerking:

JanniedenButter zei

Je bloemen zijn weer geweldig mooi Anita!!
Wat een prachtige kleuren zijn dit.
Groetjes Jannie